11 juni

Nu är jag på bättre humör, igår vet jag inte vad jag gjorde.. eller jo! jag va i skolan på någon jävla taco grej, de va bara jag, malin och sofia där haha, men vi fick iallafall laga tacos, sen satt vi i skolan o käka middag.. kändes as konstigt.. sen så käkade vi daimtårta och kollade på i taket lyser stjärnorna, den va faktiskt bättre andra gången än första :) sen vid 9 drog jag hem.. igår va de nice i skolan, vi spelade spel och gick tipspromenad och städade, vi slutade vid ett och vi skulle igentligen sluta 2, idag i skolan va de fan inte nice.. först så gick vi en jävla väsby vandring.. vi gick i hela väsby ungefär och svara på fråger, de sög balle.. sen så kollade vi på sunes sommar -.- ja lärarna tror att vi fortfarande är 3.. sen kom min morsa o hämtade mig, när jag kom hem så hade min klänning kommit och mamma hade köpt nya svarta stick in skor till mig :D jag blev asglad.. sen drog vi ner till centrum för att jag va tvungen o klippa mig :/ hejdå till mitt långa hår.. eller hon som klippte mig va verkligen as dålig! va så jävla sur efter att hon hade klippt mig.. men de är fortfarande långt (a) sen så köpte jag ett par svarta pumps som jag ska ha imorgon, ashöga ;o blir aslång.. inte bra, sen åkte vi hem och käka kinamat, och min syster drog till stan med jörn, sen så drog jag och mamma ner till centrum igen för att jag skulle ha svarta korta tights, så jag köpte de.. ett par björborg trosor.. 2 björnborg handdukar.. flippflopp haha :).. typ de :D juste jag har fått den nya mascaran också! den dära med typ asliten borste (a) har inte testat den än.. och imorgon är de skolavslutning :D vi börjar halv 4 som e jävligt skönt :) men nu ska jag kolla på vi hade iallafall tur med vädret 2 :D

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0