tänker tillbaka

Jag sitter o kollar på as gamla bilder, och om man tänker tillbaka så har runby faktiskt varit en riktigt bra skola, liksom.. alla gånger man har somnat på lektionerna och lärarna har typ klappat till en, och alla gånger man har tjaffsat med andra tjejer som är jävligt töntigt när man tänker tillbaka, jag kommer ihåg när vi gick i typ fyran kanske de va, så sitter allihopa på en bänk och sjunger "alla ni som hatar **** klappar nu" så klappade ju alla såklart, hehe och jag har kvar videon från de :o och sen nu i sexan.. eller aa när jag gick i sexan.. alla ska liksom va på en person, alla har alltid varit på mig? eller.. inte alla, men några, och de går bara ut på avundsjuka! tro mig, vi säger att jag skulle ha värsta brillsen, om jag skulle se ut som en uggla i dom typ (?) och om jag skulle ha byxorna ända upp till naveln och fettigt hår och en mittbena, skulle alla vara taskiga mot mig då? nej.. de skulle dom inte, men jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja se ut så! (förlåt för dom stackarna som gör de) och jag skulle inte få höra allt.. typ "du är så ful" om jag skulle va ful i verkligheten som jag inte är, eller jag kanske inte är söt, men inte ful heller? och om jag va ful på riktigt skulle inte en jävel säga de, tex.. om jag skulle ha lite konstiga kläder på mig så går inte idioterna fram o säger "hörru! ta på dig något annat nästa dag de där ser förjävligt ut" nej.. istället blir man uthängd på bloggar som de tex står.. "haha, jag såg häxan i skolan idag hon hade jättefula kläder" de hatar jag! så jävla fegt! om man verkligen vill något, säg de face to face! hoppas alla fattar, hehe (a) och jag ska gå en termin till i runby och kolla om något förändras! och jag gör de bara för en persons skull.

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0