slappdag

Aa.. de blev bara en slappdag idag, esme kan man ju inte smsa heller eftersom att hon inte kan svara på sms, aja.. moa kommer till väsby vid 11 typ, då ligger jag och sover! hehe, men jag är trött och sjuk.. hoppas de blir bättre imorgon bara, apropå en helt annan sak.. dom kommer nog prata om michael jackssons död ett bra tag till, man tror ju olika saker hela tiden, först va han död.. sen va han inte död.. nu tror dom att de är läkarna som har dödat honom? hallå.. han är död! men min pappa trodde han levde för att elvis fejkade ju sin död också tydligen, och mj kan ha gjort samma sak, för att han ska sälja massa skivor så att han ska få pengar, han va tydligen fattig för att han hade lagt ner sina saker på onödiga saker, som tex sitt utseende, hehe, men nu ska jag kolla lite på andra bloggar ;)

pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fakeade elvis sin död? så var det väl inte... folk trodde väl bara det? :O

2009-07-12 @ 18:11:44
Postat av: mikaela

ja enligt aftonbladet

2009-07-12 @ 21:59:39
URL: http://mikaelae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0