framme i gävle!

Jag tog med mig datan till gävle för att kunna uppdatera för eran skull. När vi skulle åka hit så sov jag nästan hela tiden i bilen så de gick riktigt fort.. vi stannade till vid sibylla o käkade lite osv, myspys! När vi kom hit så åkte vi direkt till hotellet, as fint här :o sen gick vi ner till "stan" eller vad dom kallar det här.. jag köpte ett linne från gina som jag har letat efter i 100 år, asnice! sen tog vi en fika också, och veronica köpte någon väska, och pappa köpte cola och chips som vi ska ha ikväll, och ikväll ska vi till gävle travet, sen ska vi äta ute (a) skriver mer sen. juste! tack för alla fina kommentarer :)

pussen ♥


jag saknar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: tobias waltin

saknar dig också bebis! <3

2009-07-30 @ 23:37:39
Postat av: Anonym

stolt fotograf :D

2009-08-05 @ 13:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0