8 juli

Okej.. de kanske har varit lite dålig uppdatering, men de skiter jag i ;) nu har jag precis kommit in, jag och moa åkte först till centrum när vi hade vaknat, där käkade vi på grillen och sen mötte vi upp hampus i sigma, vi drog till elkas och påvägen till elkas mötte vi simon och adde, de va längesen ;) han ba "mikaela!" as rädd :o höhö, sen mötte vi upp sorab och orre och dom gick liten bit med oss, sen drog dom, då kom wille och kim, och joinade oss till smedby, sen dumpade vi av wille och kim, sen satte vi oss på en bänk en liten stund, sen tog vi bussen för att hampus skulle hem och sova, haha, jag och moa åkte hela varvet runt, sen åt vi på sibylla, sen mötte gick vi hem, och nu har vi precis varit med krille, chrille och niki, typ? vet inte hur han stavas, sen gick vi hem och nu e vi hemma :D hihi, men ska göra en grej nu ;)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0