29 juli

Moas internett e helt cp så kan inte lägga in bilder eller något.. men jag lägger in lite senare, idag när vi vaknade vid 3, eller moa vaknade ganska tidigt, men iallafall, vi drog till runby och mötte upp tobbe sen kom jossan och esme också, vi satt bara vid torget och chilla, sen så kom andreas och martin också, vi gjorde inte speciellt mycket, men sen senare på kvällen kom de massa från någon fest, felle och emma ville att jag skulle följa med till planen, så vi drog dit och där va vi med alice, johanna.. ja de va massor av folk :o sen skulle tobias hem så vi gick med honom, mer har inte hänt, eller jo.. på dagen så drog jag, jossan, esme, moa och tobbe hem till moa och vi satt på hennes terass och åt tacos hihi, de va gott hehe, imorgon åker jag till gävle med syster och pappa vi ska bo på hotell en natt (a) så jag kommer inte uppdatera på en dag så ni vet ;) pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0