26 juli

Idag har jag varit i uppsala och träffat en av mina kusiner och min farbror, vi åkte o spela minigolf haha! snacka om att jag och hanna va sämst.. vi gav upp ganska snabbt när inte boll helvetet inte ville de hållet jag ville :o sen åkte alla o käkade på max, sen vid 7 åkte vi hemmåt, eller jag åkte aldrig hem.. pappa skjutsade mig till stationen och där mötte jag esme och jossan när jag skulle möta tobbe, de va längesen man träffade henne! sen gick jag vidare och mötte upp tobbe, vi gick till esme och co för dom skulle käka pizza, men esme kunde ju inte äta eftersom hon tror de e likmaskar i kebab haha! sen gick vi lite vid en å osv, tobbe kasta en sten på en ankunge och fick dåligt samvete så han fick tårar i ögonen och ville gå o köpa bröd, hoppas han inte va seriös :o sen lite senare drog jag o tobbe hem till honom, vid halv 11 kom pappa o hämtade mig, nicenice!

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0