25 juli

Nu har jag lösenordskyddat pågrund av många anledningar, den första är att min lärare och moas päron läste bloggen och lite så, men aja.. huvudsaken är att jag kan gå tillbaka o se vad jag har gjort under mitt liv ;) I torsdags så dygnade ju jag.. jag slocknade klockan 9 och sov i 16 timmar, fyfan va skönt! sen åkte jag, pappa, veronica och veronicas kompis anna till cosmonova o kolla på film, asläskigt när vattnet kommer emot en :o sen somnade jag direkt i soffan när jag kom hem, sen igår åkte jag till moa vid 2 sen åkte hon och jag till centrum och kollade lite och åt på subway, sen kom tobbe han handlade lite eftersom han har fått sin lön, så jag fick 4 tjocktröjor av honom som han inte använder, hihi gulleplutt :$ sen typ vid 11 på kvällen drog vi till runby och mötte upp cornelia eftersom tobbe va tvungen o dra in 12 så vi gick ut med cornelias hund och lite grejer, sen låg vi o snacka med tobbe via hans ballkong, hehe, ja och moa kom hem vid 2 på natten, sen somnade vi direkt, och idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske möter upp cornelia och tobias sen vi får se

pussen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0