23 juli

Igår uppdaterade jag aldrig för att jag hade ingen jävla lust, är inte på humör för att jag har varit uppe hela jävla natten.. eller jag har dygnat med corre och nu kan jag inte sova för att de e just ute, så jag har varit vaken sen halv 3 igår eftermiddag tills nu.. myspys säger jag bara! vi berättar om gårdagen först.. jag och moa drog hem till cornelia där fimpen och blå också va.. vi fixade oss lite och så, sen mötte vi upp tobbe vid torget och köpte lite kakor sissodär.. kommer inte ihåg vad vi gjorde sen.. eller jo! vi drog till smedby allihopa och hade vattenkrig, hehe, blev genomblöt på röven, inte så niice, men överlevde, sen drog alla till eddies och käka kebab/pizza, och äckel cp saken som stog i kassan ville ha mitt id, så pappa fick komma o lämna de, hehe.. sen gick vi till vår kära bänk och pratade lite sissodär.. Sen gick vi med tobbe till bussen vid typ 11, och då skulle vi åka lite kundvagn igen så rasar självklart hela skiten när jag är i.. för att moa körde åt ett håll och cornelia åt ett annat, smaart! sen gick vi in o kolla på paradise hotel, efter de så gick vi till statoil typ 4 gånger och köpte lite godis, läsk osvosv, sen satte vi oss på en gräsmatta typ vid smedby, så blir alla 3 så jävla kissnödiga så vi sprider ut oss vid gräsmattan o börjar kissa? haha, sen vare en gammal tant som stog o glodde på oss i 85 år, as läskigt.. sen gick vi in, men gick ut igen vid typ 4.. och sen låg vi i en buske och väntade på att moas pappa skulle dra till jobbet, när han hade dragit vare bara att springa in, moa slockna och jag och cornelia e så dumma så vi bestämde oss för att dygna.. vi satt vid hennes terass och lyssna på musik, åt godis och drack läsk.. myspys.. sen garva vi åt cp saker som "åh fy-fhan!" sen hade vi en karamell som såg ut som en prilla uppe i läppen.. ja as moget.. sen skratta vi åt att jag råka säga "har du sett lajje majas mysterie" haha! ja.. de e våran humor, sen gjorde vi en kladdkaka som gick åt helvete.. och sen drog vi till handlarn o köpte cider och powerking, nicenice, sen vakna moa och aa.. vid 10 ringde jag tobbe och väckte honom, så vi tog bussen till runby vid 10.. vi hade fortfarande inte sovit så de va inte nice, vi gick in i centrum och kolla runt, sen va jag tvungen o dra hem för o sova.. aa? sova vare! men de går fan inte.. kanske klarar lite till :D bilder kommer sen!

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0