20 juli

Jag kan börja med att de va någon som fråga om jag röker.. då kan jag säga nej de gör jag inte, eller mjo, ibland, men de va inte jag som köpte cigg utan det va tobbe :) btw, i förrigår natt kom moa till mig och slagga här tills igår, sen på morgonen så drog vi o mötte tobbe, vi gjorde inte så mycket, va hemma hos tobbe en liten stund där gurra också va, och han sprayade sån dära nato spray tror jag de heter, och tobbe skrek ba "uuuuuuuut" så vi fick springa ut på ballen (ballkongen) och man kan svimma o skit av den dära sprayen de enda jag kände va att de kittlade i min näsa hihi :$ sen drog vi till smedby och åt på eddies, lite niiiice :) sen va moa tvungen o gå till mickis, så jag och tobbe väntar på bussen i en timme -.- sen när vi kommer till stationen så träffade vi fredde och corre, vi gick runt o åt djungelvrål och gick runt och bar på min kudde haha, sen träffa vi någon snubbe som va 18 som berättade om alla sina jävla historier, och han trodde jag va tobbes lillasyster :o haha! sen gick vi till tobbe och lämnade min kudde, sen gick vi till bageriet och tiggde bullar, hihi, vi fick 4 stycken sen skulle alla ta min bulle så jag proppar in den i min mun sen håller tobbe för min mun så jag va liksom tvungen o svälja -.- sen satt vi bara o snacka lite skit, mest jag och cornelia dårå, hihi, sen sov jag hos tobbe, vi kollade film sen somnade vi typ, sen vakna jag 8 för att jag fick värsta bitch clapen av tobbe :o tack för den, sen snackar han ju i sömnen hela tiden, så de va ett helvete o sova haha, men sen kunde jag inte somna om så de va bara o ligga där i 2 timmar.. sen gick vi till starren och vänta på bussen, och de gick inte o skicka sms biljett så jag fick åka gratis (a) hehe, sen va jag så jävla kissnödig så jag gick o höll mig mellan benen (?) haha de låter lite sajk men jag hade inget annat val :) och nu e jag heemma :)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0