11 juli

Igår försökte jag o dygna.. men de gick inget vidare, moa sov och jag satt o spela ahlgrens bilrace med tim, haha :D på morgonen så vaknade jag av att moa städade osv, sen åkte vi ner till centrum och jag skulle äta på grillen.. jag betalade 65:- men jag åt bara en pommes.. sen har jag inte ätit mer idag, har ingen aptit alls.. sen åkte vi hem till smedby, sen så gick vi till vilunda och mötte upp tobbe :$ hihi, vi drog hem till moa och försökte sätta på en film, men de gick inte så bra, när tobbe väl hade fått igång den så funkade inte ljudet, så de va ju bara skit av allt. Sen gick vi ut på en bänk och satt och snacka, tobbe va väl inte så nykter så moa skulle göra massa saker för att se att han inte va full, så säger hon bara: tobbe ställ dig på ett ben så ramlar han direkt haha :D sen skulle vi gå till runby för att han skulle hem 12 och då möter vi några som inte va så bra.. så vi springer hem till moa, sen efter ett tag skulle vi ta bussen till stationen men jag "tappade" bort moas pappas busskort som jag lånade, och mitt bankkort va i! jag och moa letade som galningar men hittade de inte.. men de slutade med att vi fick gå till vilunda så dumpade vi av honom där, sen tog vi bussen till smeby och nu har vi precis kommit in, eller.. har varit hemma en stund, sen så ringde jag tobbe, så är de han som har haft busskortet hela tiden -.- suck.. men nu ska jag ladda in bilder, ni kanske får se (a)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0