10 juli

När mamma kom o hämtade mig så käkade jag donken, sen efter ett tag kom moa hem så jag åkte dit, och sen så åkte vi ner till centrum och köpte varsin tröja från gina och käka sub, de va lite niiiice :D sen åkte vi hem, jag ringde tobbe, och han hade inget för sig, så vi åkte till centrum igen och mötte upp honom, där träffade vi också corre och fimpen, lite nice, sen åkte jag, moa och tobbe till smedby och hade lite kul, tobbe e söt :$ hihi, men sen så gick vi med honom till torget och sen tog vi bussen till stationen i sista minuten, och sen så tog vi hela varvet runt bussen till smedby -.- nu ska jag försöka dygna, ska möta upp tobbe typ halv 6 :o kommer aldrig orka.. men ska försöka, hoppas jag får med mig moa också, hihi, men nu ska hon ha datan så hon inte somnar, ända sättet o hålla henne vaken :o

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0