1 augusti

Idag sov jag hela vägen hem från gävle, de va niiice, när vi hade kommit till väsby så åkte jag hem och plattade håret osv, sen skjutsade pappa mig till stationen, där mötte jag tobbe och sen åkte vi till smeby och mötte esme och jossan, vi chillade bara, va med huttis, hans flickvän, sen kom de 3 till, någon jonas typ, sen så hämtade esmes mamma oss på kvällen, jag ska sova hos esme hihi :) jag berättar om furuvik imorgon, nu kommer de bilder, orkar inte fixa dom!

pussen ♥
 
sängen på hotellet


hotellet


pappa och en liten bit av hotellet


hotellet


hotellet


jag och syster


äcklig orm


mat på hotellet


glass på hotellet


haha esme


esmeraalda


esme


esme




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0