shit..

Idag kom elina till mig runt 3 tiden, vi GICK till donken och de blev en lång promenad för våra korta ben :) sen gick vi till ardennergatan för att vi skulle till cecilia för hon ville fika med oss, men de va inget öppet pågrund av att de va juldagen, så vi åkte in till stan och cilla käkade på donken och jag och elina tog varsin glass, sen så gick vi till bk för att cilla skulle tjocka sig ännu mera :) men sen tog vi iaf tåget till väsby igen, sen tog vi bussen hem till mig för att jag skulle hämta lite saker och elina skulle hämta sin väska för att hon skulle hem, hon fyller nämligen år idag, klockan är över 12 :) grattis världens bästavän! jag älskar dig! men sen tog jag och cilla bussen till station och mötte huttiz och marcus för att vi skulle fixa cigg, sen tog jag, marcus och cilla bussen hem till henne, sen kom min älskling dit, men sen blev de knaas, det blev massa missförstånd osv.. så jag valde att dra hem, skulle egentligen sovit hemma hos cilla, men jag johan och marcus tog bussen till sibylla för att min tjockis skulle äta ;) sen tog jag bussen hem och kom hem runt halv 12, och det satt världens äckel gubbar på bussen.. trodde jag skulle dö.. imorgon ska jag till centrum med johan för att han hade fått presentkort osv, så vi ska dit och jag har också fått pengar och presentkort så får se om jag köper något :) kanske..

pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0