kul dag :)

Vid typ åtta så smsade pess mig och sa att jag skulle möta henne vid rondellen, men hon började gå upp mot mig så jag mötte henne, vi tog bussen till stationen och mötte kevin, cornelia och hampus, hampus va lite småpackad.. knas säger jag bara, och sen när vi stog och väntade på bussen till smedby (ladan) så kommer det en tant och frågar vart väsby centrum ligger, och vi stod vid kyrkvägen, dum jävla kärring :o och sen skulle hon till hemköp så cornelia fick stå i 100 år och berätta vart hemköp låg, och medans dom stod och prata så blåste hampus rök och skit på henne, hahaha, trodde jag skulle dö av garv :o sen trodde alla på ladan att vi hade druckit pågrund av en viss ville och kim.. så det va ganska nära på att vi fick ta alkohol test men dom hade ingen mätare, så synd, men vi hade faktiskt inte druckit, sen blev de massa knas när vi skulle av och på bussen, när vi skulle på bussen så hade kevins givit sitt busskort till cornelia så han skulle försöka komma på endå, så pess kastar sitt busskort till honom, och då är båda tvugna att gå av osv, sen när vi kom fram så blev hampus aggresiv så han spottar på rutan så buss chuffören kommer ut, sen kommer de en "man" och säger att han ska döda hampus och grejer? shit vilken dag :o men nu blev dehär ganska långt så :) hejdå!

pussen ♥


stackars tanten och hampus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0