hemma :)

Ikväll så har jag bara umgåtts med kompisar. Först mötte jag upp johan och anton vid station, smällde raketer osv, sen så gick jag och johan till valentinos (pizzeria) gissa varför? jo för att tjockis johan skulle äta :) blev nästan träffad av en raket :o sen mötte vi upp lolax och viktor, sen kom simon, johan, simon.k och ronny.. vi gick mot hemköp och smällde ännu mer rakter och sen köpte johan och viktor läsk.. sen så gick jag, jossan, viktor och johan hem till jossan.. vi kollade på wallander sen kom pappa och hämtade mig vid halv 12, när jag kom hem så kollade pappa och jag på "i taket lyser stjärnorna" men är på jävligt dåligt humör så orkar inte skriva mer.

pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0