hehe

Idag när pappa skjutsade mig till mamma cirka klockan 10 så somnade jag direkt.. sen runt 3 så ringde min syster mig och ville att jag skulle komma till pappa för att hon hade köpt en sak till mig och hon ville ha hjälp med sitt rum, så jag åkte dit.. hon hade köpt choklad och 10 doftljus till mig, tack älskade storasyster! <3 sen så garvade vi jävligt mycket.. vi kastade mitt såkallade "matbord" som min syster kallar de -.- och sen så hände massa jävla saker haha, och imorgon får jag va hemma, jag kan då lunginflamation och skit om jag rör på mig eller aa.. är ute och sånt :) synd! :) vid 9 kommer pappa och hämtar mig hos mamma då måste jag bädda min säng haha, intressant :) och i helgen kanske moa kommer :D

pussen ♥


ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: elina

älskar diiiig!

2009-12-10 @ 18:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0