har tråkigt

Ta fram mobilen och gå in på kontakter och svara.

 

- Har du pussat nummer 2 ?
Andreas Fjellner - nej :)
- Vad har du för relation med nummer 20 ?
Hampus E - vi går i samma klass, men inget annat :)
- När ska du träffa nummer  24 ?
Aaron - imorgon i skolan
- Är nummer 18 söt ?
Fredrik N - haha va med han mycket förr, men han är väl gullig :)
- Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Elina baby <3 - att hon skulle förändra mitt liv och det gjorde hon.
- Gillar du nummer 14 ?
Erik - vi umgicks varje dag i somras, en underbar person!
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
Andreas B - japp
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
Jennifer - imorgon :)
- Är du nära vän med nummer 23 ?
Hampus B - en av mina bästa kill kompisar
- Har du gått på bio med nummer 4 ?
Andreas H - nej
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
Någon idiot - klarar mig gott och väl!
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
Antonhy - usch, gillar inte honom
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
Camilla - jadå :)
- Vad har du och nummer 25 för relation ?
Jennifer - vi brukar prata och röka tillsammans hehe :)
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ?
Jessica - inget? :)
- Vad är det bästa med nummer 37?
Syster <3 (moa.e) - hon kommer alltid vara närmast mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0