centrum IGEN

Idag ringde jag cilla och frågade om hon ville följa med till centrum, för att du va de min tur att handla julklappar fick 1000:- av mamma (a) det är ganska kul.. jossan lolax hade köpt 4 dosor snus åt viktor (hennes kille) och jag ska alltid vara värst enligt cilla så jag köpte 6 dosor åt johan (a) hihi, han blev ganska glad tror jag :D och sen handla jag en julklapp åt pappa som jag råka tappa i golvet så den gick sönder brabra! så jag köpte en ny julklapp åt honom sen så köpte jag en till min syster och mormor och morfar och en till min låtsas pappa göran :) sen kom johan till centrum och öppna sin julklapp i lite förtid kanske :) menmen.. sen vid 7 tog jag bussen hem och johan drog ner min fot i en snödriva -.- så den blev ganska blöt, men jag gjorde hämd så jag putta han i en snödriva så båda hans fötter blev blöta (a)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0