26 december

Idag när jag vaknade hade jag minst 10 sms och 8 missade samtal, fick inte en jävla blund inatt.. skulle egentligen till mormor och morfar idag med mamma, syster och göran, men de orkade jag fan inte, behövde sova, men sen ringde johan mig så jag mötte upp han och anton vid station sen tog vi tåget till sollentuna centrum, johan köpte hårfärg för att lolax hade färgat hans hår blondt på vissa ställen haha :) men ikväll ska jag färga det samma färg som jag har ungefär :) sen tog vi tåget till väsby igen, vi drog till centrum och jag handlade en parfym och johan handlade på stadium för att han hade fått presentkort där :) sen åt jag och johan på grillen.. sen tog jag bussen hem och han tog bussen hem, ikväll kommer mitt födelsedagsbarn till mig :) hon ska sova här förmodligen.. sen kommer somsagt johan hit för att jag ska färga hans hår :)

pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0