21 december

Idag hade vi matteprov på morgonen?! efter att jag hade gjort allt jag kunde så somnade jag.. hehe (a) sen lekte vi typ resten av lektionerna riktigt niiice :) men hor nyman är nog sämsta läraren som finns.. jag skulle rita en ARAB på tavlan och sen skulle min grupp gissa? haha, cp.. sen sket jag i syslöjden så tog bussen med anton och erik, imorgon ska vi bara fika, kolla uppträdande och kolla film sen slutar jag i runby! :D överlycklig.se :o sen ska jag nog städa mitt rum, går knappt att komma in där, sen kommer nog johan senare ikväll! och imorgon sover han förmodligen hos mig.

pussen ♥


Kommentarer
Postat av: nyfiken

vilket plugg ska du börja i?

2009-12-22 @ 17:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0