kväll.

Idag när jag vakna så hämtade pappa mig och när jag kom hem somnade jag på direkten hehe, och sen väckte pappa mig när min farbror och alla hade kommit, min ena kusin va med också, hihi (a) vi fikade lite sen åkte vi o åt sallad jag åt ingenting eller jo.. en pasta, mådde bara illa när jag kollade på all mat, så aa.. sen skjutsade pappa mig till stationen och där mötte jag jossan och esme, vi drog till torget till tobbe o hämtade en tändare sen så åkte jag, jossan och esme till sigma för att lämna jossans nycklar sen åkte vi tillbaka till stationen o va med tobbe, vi gjorde inte så mycket, va vid planen osv, sen vid typ 10 drog esme o jossan o käkade och jag och tobbe satte oss nere vid torget sen va jag så jävla hungrig så jag åkte hem typ 20 över 10.. så nu är jag hemma, skulle egentligen sovit hos esmes mormor men jag va hungrig så orkade inte hehe, jag har varit jätte duktig med bilder, erkänn? men jag har ingen just nu tyvärr :(

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0