frågestunden :)

Fråga:Har du runkat av någon?
svar: ja det har jag.

Fråga:Vad heter din kille?
svar: Johan Zettergren

Hur länge har ni varit tillsammans?
svar: snart en månad

Vad hände med dig och tobias?
svar: jag tröttnade.. och lite saker

Vad är ditt fullständiga namn?
svar: Mikaela Hanna Cecilia Eriksson

kom till mej och lek lite (A)<33
svar: nejtack ;)<33

vad tänker du på när du vakna på morgonen? :p
svar: att jag vill sova mera? :)

vem tog annars din oskuld?
svar: ska vi nog inte ta upp här.

har du varit "packad" nån gång?
svar: yes!

är du ihop med nån nu?
svar: ja ;)

vad heter? allså alla mellannamn och allt?
svar: fattade inte den frågan?

när sstartade du din blogg?
svar: kommer inte riktigt ihåg :)

har du nån gång sugit av någon?
svar: ja

är du oskuld?
svar: nej

Hur i helvete gör man för å få träffa dig eftersom man aldrig verka få det? =(
svar: jadu Tim.. jag vet inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0