3 augusti

Jag har inte uppdaterat på 1 dagar men whatever.. igår skjutsade pappa mig till sigma där va jag med jossan, erik och esme, vi drog till jossans mormor och käka bullar osv, haha, sen så aa.. orkar inte berätta, sen på kvällen va jag, esme och tobbe med phille, johan, anton, jimmy.. aa.. massa folk, sen så hämtade esmes mamma oss och skjutsade hem och till mig vi gick o la oss vid typ halv 6 hehe, sen idag har jag varit med moa, esme och tobbe vi drog till grillen o massa skit, sen drog jag moa o tobbe till planen där de va massa folk, aa.. men ni kan få lite bilder ;) och nu e jag hos moa och ska sova här, imorgon ska vi väl vara med lite folk.


pussen ♥

    

Kommentarer
Postat av: bex

ååh du måste bara ta kort och visa att du har ett cigg paket innanför bh:ån -.-'

2009-08-04 @ 22:53:26
URL: http://louiserebecca.blogg.se/
Postat av: mikaelae

men din lilla snorunge -.- nej.. jag tog kort på mig själv och bara för att du inte ens vågar dricka en alkohol fri cider HAHA

2009-08-06 @ 13:10:50
URL: http://mikaelae.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha, ungdomen går inte ut på att bli full, det är bara totalt jävla omoget ska jag säga lilla vännenb, du är 13 år? jag är iaf ingen snorunge?! haha omogna jävel! Så fort du uppdaterar i din blogg ska du nämna dricka, alkohol, bla bla bla, ÅHH VÄX UPP FÖRFAN!

2009-08-09 @ 20:25:24
URL: http://louiserebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0