30 augusti

Oh shit.. vilken jävla helg! i fredags så orkade jag inte gå till skolan så jag sket i de.. när jag hade vaknat så drog jag till stationen och mötte älskling, sen så drog han och jag till smedby där jossan va, och även fast moa har flyttat så brukar vi va där :D så vi drog dit.. chillade lite, sen lite senare kom jonte och oskari, och då blev de lite fest.. men inte så lyckad i slutet, de slutade med att jag hade spytt ner hela sovrummet och toaletten, och oskari låg på en parkbänk utanför och spydde.. typ vid 11 så däckade alla.. haha! lite tidigt kanske men aja.. sen sov oskari över och jossan och jag, dagen efter va oskari borta :o han hade dragit hem hehe :) kommer inte ihåg så mycket från igår, men de jag minns va att vi vilade jävligt mycket, juste! igår drog jag och jossan till stationen för att möta en snubbe som heter niklas, sen mötte vi upp johan och marcus också, men vi tröttnade så jag, niklas och jossan drog till smedby och åt, lite senare kom johan och anton, dom hade typ äppelkrig.. haha, sen sov jag med älskling, hihi :) imorse så väckte johan mig av att han låg o slog på mig i sömnen och han hade dragit av mig täcket osv, herregud.. :) jag och jossan måste nog ha sjukaste humorn :o tack för alla underbara stunder med dig gumman! juste, ska jag ha frågestund? :)

pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaa dt ska du!

2009-08-30 @ 22:06:03
Postat av: Anonym

jaaa ha det!<3

2009-08-31 @ 13:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0