19 augusti

Förlåt för dålig uppdatering IGEN.. de har hänt en massa saker som jag inte orkar snacka om, igår blev ju typ burger king i väsby rånat, de va någon man som hade yxa och grejer, så när jag, moa och jossan skulle till cilla för att röka vattenpipa så tog vi med oss kofoten haha :D sen så kom tina med cola och chips till oss hehe, niiiice! idag på morgonen kom anton och johan och väckte oss -.- och jag vettefan hur.. men jag har en bula i pannan och huvudet ifall ni ville veta :) när vi hade vaknat så va vi lite med anton och johan, sen fanns de ingen mat hemma hos moa, så pappa kom o hämta mig och jossan så åkte vi hem till min mammma o åt, efter de tog vi bussen ner till stationen och mötte erik, anton och johan vi stog mest där, sen tog jag och anton bussen till moa, och jossan erik och johan gick av vid lidl ;) men dom kom sen. Och jossan trodde jag hade dragit så jag gick in i ett städskåp och gömde mig, kändes som jag va 3 igen :o men aa.. sen har de hänt massor av roliga saker :) asbra sommarlov, och imorgon är de skola, längtar verkligen inte :( men jossan ska iallafall sova här idag, nicenice :)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0