15 augusti

Oj.. de går inte så bra med bloggen märker jag.. men aja, igår va jag och jossan med erik, anton och johan, vi kollade på kenny starfighter och sen drog alla för att jag och jossan har inte diskat på 100 år så de va inte så fräsht i köket kan man ju säga, de e en as äcklig tant som heter tina som bor här i smedby som brukar köpa cigg till oss.. igår när vi skulle dit typ 2 på natten så sitter vi med henne i köket så berättar hon gamla samma historia som man har hört ett antal gånger nu -.- och sen så sa hon "du och din kompis kan ju komma på middag hos mig på onsdag och dricka lite öl" wtf :o bakis till skolan hehe ;) men nu sitter jag och jossan o väntar på att anton ska komma, juste! anton o moa e på g :o HAHA! aja.. lite gulligt, men nu ska vi ut på taket hihi :) JAG ÄLSKAR MIN BÄSTAVÄN JOSEFINE MEST I HELA VÄRLDEN :*<3

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0