13 augusti

Jag kanske har glömt o nämna de men jag och jossan är ju kattvakter till måndag helt jävla ensamma :o asnice! men idag ska jag sova hemma, och jag har inte haft tid o skriva eftersom att jag har haft fullt upp men jag ska fråga johan och moa.m om bilder sen :) juste! min syster har köpt en kanin :o en liten fluff med uppstående små öron och min pappa valde namn och de fick bli bodil -.- kära någon.. bodil och lennart, fan va fuuuult :o förrut när jag snacka med pappa han ba: ska du va med bodil idag? haha? då menade han tydligen moa. idiot -.- idag har jag varit med anton, johan, jossan och erik vi drog till bk och käkade lite sen har vi bara chillat.. åh förrut när fille va hemma hos moa så sprutade han hankräm över hela mig och skulle låtsas att de va sarre -.- de va inte så mysigt, sen kom johan o hällde ketchup över hela mig och skrek att jag blödde? haha normalt, imorgon ska jag nog till smedby och städa! bombnerslag där borta kan jag säga, men jossan hade tydligen diskat så de e ju bra :) men jag lovar o skriva imorgon, juste! vi har fått en ny kompis som heter tina, man kan gå till henne o få vad man vill, cola.. cigg.. tändare.. pengar, ja allt :D

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0