12 augusti

Haha rebecca du tycker att jag är omogen för att jag dricker när jag bara är 13? du är så jävla slut och avundsjuk -.- sluta hålla på med mig det räcker, du kan verkligen aldrig släppa mig, helt otroligt, visste faktiskt inte att du tyckte om mig så mycket hihi (a) men aja.. sorry för dålig uppdatering, igår va jag på ung08 med johan och jossan, sen mötte vi upp lite tjejer osv, men vi tröttnade efter en liten stund så vi åkte hem, senare på kvällen va vi sjukt taggade på fest så de kom ungefär 20 pers.. asnice, men kvällen slutade därimot inte så lyckat, polis va påväg och SOB hade varit och knackat på en gång.. dom som jag minns va där va, jossan, lolax, adde.h, tony, malin, moa, jonte, oskari, fille, denice, emily.. ja de va massa folk.. men nu ska jag äta som inte jag har gjort på 180 år.. :(

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0