svar på frågor

Postat av: Kajsa

Har du bra relation med din syster?
svar: Ja, de har jag :)

bråkar ni ofta?
svar: Vi bråkar bara om småsaker, men de brukar gå över efter typ 5 minuter, och vi bråkar inte så ofta längre.

hur gammal är hon?
svar: hon är 15 ska fylla 16

har ni samma föräldrar?
svar: ja de har vi.

är ni lika varandra?

svar: jag tycker verkligen inte de, men de e folk som tycker de, och vissa inte, så de e olika :) på sättet är vi verkligen inte lika.

fin blogg :)

svar: tackar ;)

Postat av: anomym

hur är du som person?
svar: jag vet faktiskt inte, men de jag oftast hör är att jag aldrig är sur och typ rolig, haha :)

är du smart?
svar: haha, nej de kan jag inte påstå :)

är du nörd?

svar: haha nej :D

gillaru att festa?

svar: de e väl nice ;)

vart vill du helst bo?
svar: i stan

vart skulle du vilja helst åka till?
svar: grekland

vem älskar du? ^^

svar: dig moa :D

*kom fan inte på nått vettigt ^^ 


Postat av: Tlee

gjort på lovet?
svar: mest varit med kompisar :)

Har du nån på G?
svar: nej har redan en :) asså inte på g

vad heter han?

svar: danne

röker du?

svar: usch! jag gjorde, men inte längre

jag kanske har redan frågat den här men...
vart bo du?

svar: upplandsväsby :)

 
Postat av: Maria

Bor din mamma och pappa tsm? 
svar: nej.

har du haft en bra barndom?
svar: ja de har jag ;)

berätta om din första fylla.
svar: kan väl berätta lite.. jag och moa va hemma hos henne.. drack.. sen kmr jag inte ihåg mer :)

vad heter din bästavän?
svar. Moa Eklund

fin blogg btw ;)

svar: tack :)

 
Postat av: anonym

tycker du nånsin att dina bröst är för stora eller gillar du dom ;) 
svar: dom är helt okej, och jag tycker dom inte är för stora :)

Postat av: beundrare

Hur kan du vara så fin? :)
svar: haha jag vet inte, fråga mina föräldrar :)

Postat av: sanne

ja, nu ska du få en fråga, hur gammal är du? :O vet fan inte det (A)
Puss! :D
svar: jag är 13 :) puss! 

URL: http://sannews.blogg.se/

jag hoppas ni är nöjda med svaren ;)
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0