kan inte sova..

Uusch! jag kan inte sova.. ofta jag kmr orka skolan imorgon.. nej.. aja skit samma, får väl gå upp ändå, min syster och jag har precis pratat ut om allt typ, mellan himmel och jord, de e faktiskt skönt att ha en syster man kan prata med, vi pratade b.l.a om min morfar som bodde på barnhem.. och sen när han blev äldre så åkte han till sjöss, och han åkte båt runt hela världen, de e fakstiskt rätt häftigt o få sitta o lyssna på allt han har varit med om.. ikväll sover jag hos min syster tror jag, de e as läskigt i mitt rum ;o de har typ varit inbrott någon våning under oss, elr de e iaf ett uppbrutet lås, sen är de en tejpbit över, så jag hrm! vågar typ inte sova i mitt rum (a) elr jag vågar.. men tänk om dom bryter upp våran dörr ;o och jag har mitt rum precis vid dörren :) så aa.. men nu ska jag kolla lite på tv, sen försöka sova

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0