hos pappa

Nu är jag hemma hos pappa.. jag tror att jag inte går till skolan imorgon.. ont i magen.. halsen.. idag när jag hostade så kom de upp spya, så jag orkar inte dra till skolan, har värsta magknipen så kan inte skriva så mkt, men helle håller iaf på att fixa min design, så min blogg kmr bli mysigare, haha "mysigare" va fult :) aja whatever, idag i skolan fick jag värsta allergisaken, de började klia i gommen.. och jag va täppt i hela halsen och näsan och imorse va mitt öga helt uppsvullet ;o, uusch! HAHA! min syster är brunett nu :) hon ger sig aldrig med de där att färga håret, haha :) men fint blev de! aja, ska lägga mig på min mage nu :)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0