hatar dig!

Det som jag hatar mest på hela jorden är falska människor, jag får skit för saker jag inte har gjort.. och jag hatar folk som inte kan acceptera mina val, bara för att jag vill vara vän med en som andra personen hatar så behöver de inte betyda att jag ska ingnorera den andra personen.. och jag har varit med om de ganska många gånger.. men jag tror att allt går ut på avundsjuka, om inte ni vill acceptera! så visst.. jag har äkta vänner som accepterar de jag gör, och sen säger en person "men jag vill inte se dig bli sårad igen" HAHA, bullshit, om du skulle menat de så skulle du ju stå kvar vid min sida och kämpat för att jag inte skulle bli sårad, men du valde att gå, och de e jag bara glad för nu, nu tror att du är ngt större än va du är.. du är en liten fjortis som går runt och sprider skit.. de e fan inget att lyssna på.. du har ju ändå nya vänner/pojkvänner varje vecka, elr de kanske går 2 veckor om du inte har betett dig som en jävla 2-åring, men aja.. jag skiter iaf i dig nu, och du vet vem du e.. och de e inte mig de e fel på, alla e fittor mot dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem menar du :0

2009-04-24 @ 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0