7 april

Förlåt för dålig uppdatering IGEN, hehe, förrigår sov elina hos mig, de va väl trevligt, vi va ute till typ 9 sen blev de så jävla kallt så vi drog in sen satt vi och prata ett bra tag sen skulle vi "vila" lite, så somnade vi :) hihi, sen igår drog hon hem, och pappa hämtade mig sen drog vi till uppsala för att pappa skulle kolla på en bil, men när han väl hade hittat en så va den såld, typiskt! sen när jag hade kommit hem så skjutsade mamma mig till elina, sen sov jag där tills idag, och ställde mitt alarm på 8 ;o för att hon skulle träffa matte, sen så tog jag bussen hem vid 9 och bara tog de lugnt när jag väl va hemma, nu har jag precis ätit och sen smsar jag lite med rebecca, saaaknar henne! kanske ska va med henne idag eller någon dag i veckan, men nu ska jag kolla vidare på datan :)

pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0