4 april

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit lite upptagen (a) igår sov moa hos mig, de e så jävla nice! de e sommar nu :D elr aa.. vår, men de känns som sommar, jag och moa har liksom gått i stick in skor, och tunikor, och en tunn tröja över, de e as nice! :D sen på kvällen va vi ute lite och tog kort, sen kollade vi på skräckfilmen "barnhemmet" den rekomenderar jag inte! den va verkligen hemskt dålig, men den va väl äcklig och så men annars nej, och jag o moa har träffat tomas som är med i filmen ;o helt plötsligt så stänger tv:en av, sen så hittade vi en tygbit under sängen, och tomas hade på sig en påse över huvudet som va gjord av tyg, lite lärre :D idag ska hon också sova hos mig, när vi vaknade så kollade vi på tv, sen drog vi till donken o käka cheese burgare, sen så gick vi hem till moa och hämtade presentkort på newyorker, sen åkte vi buss till centrum och handlade lite, sen drog vi hem till hennes farmor o hämtade pengar, sen drog vi till centrum igen, men vi hade så jävla ont i fötterna så vi drog hem sen, och på busshållplatsen träffade jag denise och cornelia, nicenice, sen drog vi hem o åt, grillat! :D as niice! sen åkte vi hem till min pappa och nu sitter vi här :) men jag orkante skriva mera, ikväll ska vi kolla skräckfilm igen den heter "mirrors" och moa har sätt thrillern och då ere en tjej som drar loss hennes käke, uuusch! men jag lägger in lite bilder nu från igår kväll :)

pussen ♥

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0