26 april

Förlåt för as dålig uppdatering, men jag har faktiskt haft ett liv (a) jag kommer inte ihåg vilket datum de va sista gången jag skrev men iaf.. i torsdags kommer jag verkligen inte ihåg va jag gjorde, de enda jag minns va att jag va på tivoli med moa, men i fredags va jag i skolan som vanligt, hade först franska, och där vare läxförhör på 11 glosor, sen så vare engelska och där vare också läxförhör, sen vare no och där vare prov ;o trodde jag skulle dö men iaf.. sen så tog jag och
moa bussen hem till mig och käkade pytt i panna, sen tog vi bussen till vilunda för att vi skulle gå på ett tivoli som va där, vi gjorde oss av med as mkt cash ;o men vi åkte typ 30 ggr elr något, men de ägde! sen kommer jag inte ihåg men jag tror att denise och cornelia kom, och då åkte vi med dom, och sen kom de bara fler o fler, esme osv sen sov jag hos moa till lördagen vi gick upp 08.45 ;o bara för att hon skulle till norrköping, men då tog vi bussen hem till min mamma och hämtade en tröja och sånt som va hennes, sen så åkte jag till min systers gymnasium som hon ska börja på, och sen så åt jag när jag kom hem, sen så åkte jag till smedby för att jag skulle möta upp cornelia, denise, fimpen och hampus, men dom va inte där -.- så jag drog mig till vilunda, sen så mötte jag dom där, och vi drog på tivolit (a) sen vare massor av bråk där, cornelia blev lite sur för att denise gav bort sina åk kuponger till en som heter ramil, och då kommer en tjej fram till oss och pratar massor av bullshit, och börjar slå cornelia på axeln, jag tar henne och försöker gå där ifrån, men cornelia får en hård spark i magen.. och sen ska vi gå där ifrån, så får hon en spark i ryggen.. så cornelia slutar andas, och gråta, så jag börjar också gråta.. och sen så kommer de fram en snubbe till oss som går med oss en bit, och sen så drar jag, fimpen, hampus och cornelia till hennes mammas jobb, och hon fotograferar ryggen och ska skicka de till polisen, men sen så drog vi vidare hem till hampus, sen hämtade cornelias pappa oss där, och sen så käka vi hamburgare sen drog vi ut en stund, sen hem till cornelias mamma, och slaggade där, sen hämtade pappa mig där, och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra, men jag oorkar inte skriva mera :)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0