22 april

Förlåt för förra inlägget.. men jag får damp på folk ibland, herre min gud.. ni kanske har hört historien om den dära snubben som dödade en liten tjej i runby skogen.. de e faktiskt rätt lärre.. de va typ förra idrottslärarens dotter som gick in i runby skogen, fråga mig inte vad hon skulle göra där, men hon möter en gubbe som frågar om hon vill ha saft och bulle, och hon va ju liten så hon går givetvis på att följa med, när dom va där så frågar han om hon vill ha sugrör, och hon säger bara: ja, och då säger han att han inte har några sugrör, efter en stund våldtar han flickan, och där efter mördar henne, sen idag va de några som hade sett en snubbe med ett sugrör i handen och han skriker: fredriksson ida! och hon hette ida fredriksson, och han ville bara ge henne sugröret och säga förlåt, han va drogad och visste nog inte att han hade tagit livet av henne.. men alltså.. ofta man tror på de dära egenligen, polisen borde ju ha tagit tag i dedär, och jag tror inte att han skulle få gå fri, men man vet ju aldrig.. nu sitter jag här och kan inte sova som vanligt -.- men ska väl försöka iaf, så godnatt påer!

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0