21 april

Idag va de cp skola som vanligt.. hatar verkligen! men jag och moa hade iaf lite kul (a) blev jagade av robin och gurra runt hela högstadiet :D hihi, och sen hade vi utomhus idrott -.- vi gick hela spåret, och för mig, moa, aaron, hampus, andreas, bryan, oscar och ngn mer tog de en timme för ungefär (a) hihi, orkaaar inte berätta om skolan, alltid så tråkigt där.. men sen så hämtade pappa mig, och sen lämnade han mig hos mamma, och när jag hade kommit hem somnade jag, aaaskönt :D och sen ringde danne och väckte mig och sa att han va framme ;o fick lite bråttom.. men jag tog på mig mina byxor sen drog jag, och sen så somnade han och jag sen (a) as myysigt! men ikväll är de andra avnenyn :) har inte kollat på de så mycket, men de jag fattar hitilis är att Lotta smet från dedär vårdhemmet, och sen så blev alla besvikna på henne osv, så om inte hon skötte de där så skulle dom sluta umgås med henne och rasmus skulle lämna henne :) och sen så drog hon tillbaka till dedär stället, och sen slutade de :) allt jag fattade på den biten iaf ;)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0