20 april

Idag vade bara skola.. men de va nice för att vi slutade 5 över 1, i skolan va de bara tråkigt.. jag och moa skulle egentligen göra läxförhör idag på so:n för att vi va ju inte i skolan i fredags, men jag och moa är hennes favoriter, så vi slapp (a) HAHA! sen så "bråkade" aaron och andreas med bea, haha, youtube nästa lite sissodär, men efter skolan så hämtade pappa mig och moa, sen skjutsade han hem moa, de gick as fort :) hihi, gasen i botten! haha skoja, men sen åkte jag och pappa o handlade lite, och nu sitter jag här, typ vid 5 ska mamma komma och hämta mig, då ska jag åka o handla kläder och kanske ett bar solbrillor ;) så de e niiiice, men igår kunde jag inte sova.. har bråkat med daniel :/ uuusch! men som tur är har jag min syster att prata med, tack veronica, och moa!

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0