19 april

HAHA, klockan e faktiskt över 12 så jag kan skriva ett inlägg, på dagen hade jag jävligt tråkigt.. jag ringde moa men hon skulle till hennes faster, och sen så ringde bex mig, så jag tog bussen till stationen, sen mötte jag henne vid icabacken, vi tog bussen till centrum och drog in på ica och handlade choklad osv, sen skulle vi möta elin, men sen skickar hon sms och skriver att hon inte kan, så vi går till en annan busshållplats och där får vi vänta på en buss i över en timme, men vi garvade jävligt mycket, de va en tant som började snacka med oss ba: ja de e så tråkigt när inte bussarna kommer, så står hon o dansar och sjunger, så jag och bex börjar asgarva hon trodde vi garvade åt en skylt elr va e va, sen efter 100 år kom bussen, och då tog vi den hem till mig, och de va så jävla kallt ute ;o trodde vi skulle dö, sen så va vi hemm hos mig och åt bullar, och åt chips, snackade skit osv :) sen åkte hon hem, och vid halv 12 hämtade jag och min mamma min syster, och hon e as arg på mig bara för att jag råka äta upp hennes bullle :D haha de e väl inte hela världen :D idag fyller världens bästa kille 17 barre :D grattis daniel andersson på 17-års dagen :)<3 men nu ska jag kolla på tv osv, och min mobil kan ju ta sig ;o jag får leveransraport typ 09575309 gånger får damp! och hela luckan där bak e lös.. aja livet e hårt..

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0