15 april

Min mamma e verkligen smart -.-' jag har letat efter mina nycklar as länge, och sen sa jag till min morsa att dom va borta, så sa hon typ: men mikaela! du måste hålla reda på dina saker osv, så ere hon som har gått o lagt undan dom i en låda för att hon vet att jag e slarvig, plus att de va påsklov, haha sääämst! idag har jag bara varit i skolan ;) och på mentorstiden på morgon sa dom att vi skulle ta mpr sprutan, mot mässling, påssjukan och röda hund, jag trodde inte de va idag.. så de va inte nice, men jag va as rädd för sprutor förrut när jag va typ 11, men nu har de gått över ;) sen hade vi typ träslöjd, men jag har redan gjort klart min spegel så nu sitter jag och gör ett sten hjärta, haha, den dära torbjörn som e läraren sa: om du tar sönder bladet har jag inte råd o köpa ett nytt, så synd om de går av! då måste jag göra ngt annat :) sen hade vi franska, och våran vanliga lärare hade typ nationella prov elr va de va, då hade vi vikarie, och han va ganska nice, alla satt o sjöng, sommar tider, sommaren är kort, lilla snigel, haha! men de va ganska nice, men han tyckte jag va duktig bara för att jag hämtade en ordbok för att marcus ville veta va gammal äppelpaj hette på franska, så då va jag tvungen o slå upp de ;) sen so.. och de va inte så kul, jag deckade ihop totalt där i slutet när vi skulle göra nutidsfrågorna, men jag va så jävla trött! så läraren fick göra special papper till mig, HAHA, juste! på no:n så stökade mehrad omkring som vanligt, sen hängde typ våran lärares mage ut, och då sa mehrad massor med saker, inte så moget men iaf, sen så sa han till läraren: kan du höja ner min stol, haha så alla börjar asgarva ;) men sen drog jag hem med moa för att jag fortfarande inte hade några nycklar, och då satt vi mest vid datan, och jag åt massor av sånnadära tortilla ost chips, snacka om att jag mådde illa efter! ;o usch! har inte ätit så mycket efter de, sen så åkte vi ut o cyklade, haha, de va faktiskt as skönt, sen så gick vi in igen, sen ut igen och köpte cola, sen klunkade jag den och sen hämtade mamma mig, sen ikväll kmr pappa o hämtar upp mig och min syster, schit va långt dehär blev ;o hoppas ni orkar läsa bara :)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0