14 april

Nu sitterjag hemma hos moa, jag har typ tappat bort mina nycklar så jag kmr inte in, så då va jag tvungen o va med henne, och nu ringde min pappa, och han har precis hämtat sin nya bil ;) men jag uppdaterar hemma, ni får ett test sålänge


ÄRLIGHET

Ditt äldsta hångel: 92:a
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i: 1
När kramade du någon sist: Danne igår
Saknar du någon speciell person: ja
Har du svårt för att bli kär: ja..
När kysste/hånglade du med någon sist: igår
Är du singel: nej
När fick du senast en komplimang: igår
Har du hånglat med någon av samma kön: nej

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt full: nej
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll: nej
Gjort något riktigt dumt: ja
Gjort något du verkligen ångrar: jaa
Varit nykter på nyårsafton: haha ja :)
Åkt ambulans: nej
Gjort nåt olagligt: ja
Blivit polisanmäld: nej
Slagit ner någon: ja
Skämts över dina föräldrar: jaaaa!
Skämts över dig själv: ja

Tar du droger: nej
Dricker du: ibland
Vilka kläder sover du i: bh, trosor ibland pappas xxl t-shirt
Varit kär: ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: nej
Är du ensam nu: nej, är med moish
Vill du gifta dig: jarå
Vill du ha barn: jaa, men inte nu
Såg dig gråta: danne
Fick dig att gråta: A...

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: moa
Du delade en cigg med: moa
Du gick på bio med: moa
Skällde på dig: danne

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: nej
Kramat någon: ja
Pussat någon: ja
haft sex med någon: nej
Köpt någonting: nej
Sjungit: ja
Saknat någon: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0