14 april-hemma

Nu är jag iaf hemma, hatar moas dator mer än allt! ;o jävla mellanslag funkade ju inte, så man va tvungen o slå allt man hadde på tangenten, haha! men idag i skolan va de mest trååk som vanligt, men alltid moa! jag snackade ju om tomas tidigare haha, han i skräckfilmen "barnhemmet" så gick hon runt med en plastpåse på huvudet, moget :) nu har jag iaf åkt min pappas nya bil, den e så jävla nice :D en volvo s60 och den  går från noll till hundra km/h på 8 sek, så min farsa körde as foort :D och de e en aas fin färg, lite ljusare än guld, så de e asnice, men nu ska jag ner till bilen och ska åka o handla :D men min pappa e på asbra humör idag igen, så allt jag sa att jag ville ha skrev han upp på inköpslistan, så då måste man ju följa med, as ointressant inlägg.. men skit samma.. jag kan göra en planering, men jag har ingen aning om vad jag sk göra men skit samma

onsdag- skola, va med moa, kista kanske
torsdag- skola, va med moa, kista, centrum elr ngt
fredag- vara med danne, sova hos moa, skola

men nu ska jag åka ;)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0