12 april

Idag ska jag till almunge igen.. från början ville jag stanna hemma, men jag kom på att man kan sola osv där, och anna och andreas som bor i holland ska åka hem imorgon så då måste man ju säga hejdå till dom :) imorgon ska jag upp ganska tidigt, sen fixa mig sissodär, sen ska jag möta danne :) så de e nice, sen har jag ingen aning om vad som händer, min pappa e jävligt efter så jag fick mitt påskägg idag :) idag skulle de ju bli 20 grader, så de blir tuntklätt idag :) ååååååååh! på tisdag börjar skolan :( vill verkligen inte! varför inte en vecka till?.. aja.. livet e hårt :) men nu ska jag kolla runt lite på datorn sen drar jag till almunge

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0