11 april-hemma

Nu är jag hemma, eller jag har varit hemma ganska länge, min pappa e fan knäpp, han och jag börja snacka om vart jag hade fått mitt bruna hår ifrån, alltså de på huvudet, så ni inte misstolkar :) och sen så sa jag: men jag har fått dina öron också, tack för den! as fula, han ba: haha, men jag har mina kvar, så känner han efter, haha, han e as knäpp :D btw ;) när vi väl va i almunge så kom de en glad leonella och krama mig :) as gullig! sen så käkade vi när vi var där, jag åt bara 4 köttbullar och sen potatis, va inte alls hungrig, sen spelade vi kubb, syskonen eriksson mot syskonen bergström ;) jag och min syster vann 3 gånger och dom 1 :) sen drog vi in o åt kaka osv, as nice, sen så fick jag påskmust över hela mig :) smarta camilla kom åt glaset, så fick jag allt på mig :) bradär! idag hade jag på mig jeans, linne, sjal, och min pappas tjock tröja, typ xxl :) haha påvägen hem i bilen så vare ngn as bra låt enligt pappa så satt han o sjöng, haha, och sen satt alla o sjöng :) elr säger man sjungde? haha, aja skit samma :) e man blond innerst inne så e man :) imorgon ska jag bara ta de lilla lugna och sen på måndag ska jag vara med danne :) de blir mys! men nu ska jag kolla vidare på andras bloggar.

pussen ♥


såhär ser man ut nu, lite osminkad sissodär :D och dannes halsband (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0