1 april

Idag är de första april, hehe, jag har blivit lurad EN gång, elr aa.. lurad o lurad jag visste ju att de va ett skämt :) de va min so lärare som såg as allvarlig ut sen sa hon: vi har arbete som vi måste hinna klart med innan påsklovet, och de kmr inte vi hinna, så vi måste dog jobba på måndagen på påsklovet, haha ofta man går på de! :D i skolan så vare mest kaos, de ända man hör i klassrummet nu för tiden är sura lärare som skriker halsen av sig, pågrund av mehrad.. men de e sånnt man måste leva med, haha jag och moa e så snälla (a) vi hitta en chipspåse på skåpen, så låtsades vi att de va våra så fråga vi mehrad om han ville smaka, så tog han hela påsen o började käka ;o uuusch! orkar inte prata om skolan.. elr jo, på slöjden e jag klar med min spegel, haha ni vet inte att jag har hållt på med en spegel, men nu vet ni! :) den blev rätt bra, och oscar brukar sitta o göra solkatter på lektioner så man får solen rätt i ögonen, men nu vare hämd (a) han kmr va blind i 3 dagar till, hihi, btw :D moa skulle egentligen till gävle i helgen, men sötnosen skiter i de o e med mig istället (a) på fredag kmr simon och andreas, vi ska väl kolla på film osv, sen sover moa hos mig :) jag har precis sovit i 3 timmar, men är fortfarande skit trööött :( men nu ska jag kolla lite på tv, jag har as ont i hjärtat ;o haha normalt, men de e ngt jag inbillar mig hoppas jag :/

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0